[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”89″ img_size=”full”][vc_column_text]Logo stanowi graficzne przedstawienie nazwy i symbolu danej osoby,przedsiębiorstwa czy obiektu w sposób nie tylko przyciągający uwagę, ale także łatwy do zapamiętania.

Logo może składać się z:

  • Logotypu , który jest tekstowym przedstawieniem nazwy. Przy jego projektowaniu koncentrujemy się na odpowiednim kroju, stylu czcionki i kolorze, odzwierciedlającym charakter wykonywanych usług .
  • Sygnetu lub nowatorskiego symbolu graficznego powiązanego z daną korporacją. Najczęściej można spotkać logo składające się jedynie z logotypu, tylko z sygnetu bądź łącząc obie te opcje.

Głównym celem logo jest pełnić funkcję marketingową oraz informacyjną, powiązanie mentalne danej osoby z  podmiotem poprzez formę graficzną, a także przyciągnięcie uwagi oglądającego.

Znak firmy jest jedną z kilku ważnych kwestii dotyczących identyfikacji wizualnej. Poprzez dobrze zaprojektowane logo Twoja firma staje się wyrazista i zapamiętywana przez liczną grupę odbiorców a także budzi sympatię potencjalnego klienta. Przy doborze logo do strony www, wizytówki czy innych materiałów, przez które Twoja firma jest widoczna musimy pamiętać o tym,że logo powinno być spójne z całością pod względem wizualnym i zawsze nawiązuje w jakiś sposób do przedstawianego tematu. Ma także na uwadze wywoływać odpowiedni nastrój oraz skojarzenia .

Poniżej pokazujemy przykładowe projekty znanych na całym świecie marek. Pozwoli to jasno wyrazić różnice pomiędzy pojęciem logo a logotypu.[/vc_column_text][vc_column_text]

Logotyp

[/vc_column_text][vc_single_image image=”95″ animate=”afc” img_size=”full”][vc_separator size=”small” icon=”angle-down”][vc_column_text]

Sygnet

[/vc_column_text][vc_single_image image=”96″ animate=”afc” img_size=”full”][vc_separator size=”small” icon=”angle-down”][vc_column_text]

Pełne logo

[/vc_column_text][vc_single_image image=”94″ animate=”afc” img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]